طبس- سرپرستی یزدفردا: فرماندار طبس با گرامیداشت یاد شهید مصطفی احمدی روشن گفت: دشمنان قسم خورده هرنوع برنامه ای را برای طراحی و ترور دانشمندان هسته ای ما داشته باشند سرانجام موفق نخواهند شد.

فرماندار طبس: با به دام انداختن بهپاد آمریکایی و فرودآوردن آن در صحرای طبس، که یک افتخار بسیار بزرگ‌ برای کشور بود، به جهانیان ثابت کردیم که جوانان ایران اسلامی نه تنها در دانش هسته‌ای سرآمد هستند، بلکه در جنگ‌های سایبری و الکترونیکی ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشته‌ و نشان دادند که آینده روشن ایران اسلامی در دستان پرتوان جوانان فرهیخته کشور است.

"عزیز بهزادی" افزود: از اول انقلاب تا کنون دست به هر تحرکی در مورد ترورها زده اند نتیجه ای عایدشان نشده است، با اینکه ما تعدادی از نخبگان و دانشمندان و دلسوزان کشور را از دست داده ایم اما این خونها ایران را به دانشگاه عظیم نخبه پروری و به سنگر محکم مبارزات علمی و جهاد دانشگاهی تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این خونها درخت برومند وتنومند انقلاپ را بارور می کند، این خون به مملکت ما، به انقلاب ما و به نظام اسلامی ما جان می دهد و از همین دیدگاه در طرح ننگین و شکست خورده ترور دانشمندان کشور زمین گیر خواهد کرد، اما باید نهایت سعی را در حفظ و حراست دانشمندان و نخبگان جوان داشته باشیم.


بهزادی با اشاره به اینکه در 50 سال حکومت پهلوی خائن، هرگز ایران عزیز جایگاهی در دنیا نداشته است، گفت: جوانان کشور به خوبی دریافته اند که هسته پیچیده استکبار و دنیای غرب در پیشگیری از رشد جوانان ایران شکسته شده و نمونه اش را مشاهده میکنیم که امروز ما پنجمین کشور هسته ای دنیا ه محسوب می شویم.

فرماندار طبس یادآور شد: افزون بر این‌که در زمینه انرژی هسته‌ای حرف برای گفتن داریم، با به دام انداختن بهپاد آمریکایی و فرودآوردن آن در صحرای طبس، که یک افتخار بسیار بزرگ‌ برای کشور بود، به جهانیان ثابت کردیم که جوانان ایران اسلامی نه تنها در دانش هسته‌ای سرآمد هستند، بلکه در جنگ‌های سایبری و الکترونیکی ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشته‌ و نشان دادند که آینده روشن ایران اسلامی در دستان پرتوان جوانان فرهیخته کشور است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا